PLA DIRECTOR DE LA XARXA DE PROVEÏMENT I DISTRIBUCIÓ D’AIGUA POTABLE DE GODALL

29/03/2021

PLA DIRECTOR DE LA XARXA DE PROVEÏMENT I DISTRIBUCIÓ D’AIGUA POTABLE DE GODALL

Des de l'inici de la legislatura tenim molt clar que ha arribat el moment de posar fil a l'agulla i actuar sobre la xarxa d'aigua, ja que, el que no pot ser, és que es perdi fins el 70% de l'aigua que surt del pou com ha vingut passant durant molts anys i  fins ara.
Aquest problema no ve de la falta de manteniment, ja que la detecció i reparació de fuites ha sigut sempre una tasca habitual dels operaris de l'Ajuntament. El problema es troba en un mal disseny de la xarxa, una mala gestió de les pressions de l'aigua i en la manca d'inversió, durant dècades, en la millora de la xarxa.
Per això, fa més d'un any, desde l’Ajuntament de Godall vam encarregar el Pla Director de la Xarxa de Proveïment i Distribució d’Aigua Potable de Godall, per conèixer l'estat de la xarxa i la forma de millorar-la. Aquest Pla ja ha arribat i ara que disposem d'ell, anem a començar amb la contractació de les obres de millora. En previsió d'això, al pressupost de 2021 es va contemplar una partida d'inversió de 110.000 euros.
Van haver-hi veïns/es que dintre dels Pressupostos Participatius també van fer la proposta de realitzar inversió en aquest sentit.
Esperem que aquestes obres donin bon resultat i demanem la vostra comprensió durant el temps que tardin en executar-se.