OBRES | ENDERROC DEL CARRER SANT JOSEP

26/10/2021

OBRES | ENDERROC DEL CARRER SANT JOSEP

Aquesta setmana s'han executat els treballs d'enderroc del carrer Sant Josep dintre del marc dels projectes que tenia contemplats l'Ajuntament de Godall dintre d'aquesta legislatura i al finalitzar l'estiu tal com havíem anunciat.També val a dir que  volem donar les gràcies als veïns i veïnes que dintre dels PRESSUPOSTOS PARTICIPATIUS TU FAS GODALL també ho van demanar.
Aquest nou espai urbà es podrà destinar a la construcció de casetes adossades i d'una plaça. Es farà una reunió amb les persones que estiguen interessades, per poder saber les necessitats reals que tinguin.
De moment, i mentre es realitza aquesta actuació, l'espai es podrà utilitzar com a zona d'aparcament per a la població.
Posteriorment d'aquestes obres s,enderrocarà les cases de l'Avinguda Catalunya.

L'Ajuntament de Godall obre nous espais per poder donar nova vida al poble, nova il.lussió , assolar cases en runa i en perill, i construcció d'obra nova per a que la gent jove es pugue quedar a viure a Godall, cosa que es tindria que haver fet fa molts anys.
AJUNTAMENT DE GODALL