OBRES DE MILLORA | BARRANC DE LA CALDERA DE GODALL

08/10/2021

OBRES DE MILLORA | BARRANC DE LA CALDERA DE GODALL

L' Ajuntament De Godall comunica que ja tenim els permisos per a realitzar les obres al Barranc de la Caldera. S'hi estan realitzant estudis climatològics els quals apunten al fet que les Terres de l'Ebre és un dels territoris de Catalunya que més sofrirà les conseqüències directes del canvi climàtic.
De fet, ja hem pogut comprovar l'afectació de temporals com el Glòria, el Filomena i els darrers episodis de pluges torrencials com les que van haver-hi a Alcanar amb tota la seva gravetat i conseqüències.
Per això pensem que aquestes obres no són visuals, són ocultes, però són de vital importància per la seguretat del poble.
Tal com vam anunciar als díptics que es van repartir pel poble, l'Ajuntament treballem en la prevenció i la protecció del veïnat, en aquest cas, prevenció de danys per possibles aiguats.
Un cop s'hagin executat aquestes obres podrem organitzar visites guiades o portes obertes a tothom que vulgui anar a veure-ho.

TREBALLEM PER UN POBLE AMB SEGURETAT

Ajuntament De Godall