NADAL AL COMERÇ LOCAL

11/12/2020 Actualitat

NADAL AL COMERÇ LOCAL

El passat dia 25 de novembre de 2020 es va portar a aprovació les bases reguladores de la campanya de "Nadal al Comerç Local" i es va aprovar per unanimitat.
Aquesta campanya consisteix a fomentar que els veïns/nes de Godall puguin realitzar totes les seves compres d'aquests Nadals en els comerços locals.

A partir del dia 4 de desembre i fins a finalitzar les festes de Nadal (08/01/2021) les persones que realitzin una despesa de 50 € als comerços locals adherits a la campanya "Nadal al Comerç Local", aportant aquests tiquets de compra a l'Ajuntament rebran un val descompte de 10 € per persona.

Aquest val es podrà bescanviar a qualsevol dels mateixos comerços locals adherits per compres superiors a 10 €.

Els establiments que estan adherits a la campanya de Nadal al Comerç Local i on podràs fer servir els teus vals són:

• Estil Marga
  • Bar - Cafeteria El Pub *
  • Perruqueria SACIRA
  • Espai Bellesa - Eli
  • El Rebost de l'Alegria
  • Tandy - Antonio Bueno *
  • Carns Laura
  • Carns Imma
  • Cooperativa Agrícola de Godall *
  • Forn Sant Salvador
  • Perruqueria Sandra
  • Peixateria: Manel i peixatera Paquita de Roquetes.
  • Farmàcia M Teresa Godina **

* No s'admetran tiquets de productes alcohòlics ni tabacs.

** El val només serà vàlid amb productes de parafarmàcia i higiene corporal.

Qualsevol establiment que vulgui formar part d'aquesta campanya Nadal al Comerç Local, es pot posar en contacte amb l'Ajuntament en horari d'oficines, per adherir-se.