JOVENTUT | Bona acollida per part dels i les Joves de Godall del taller de Graffiti

07/09/2021

JOVENTUT | Bona acollida per part dels i les Joves de Godall del taller de #Graffiti que s’ha dut a terme durant les tardes del 3 i 4 de setembre de 2021 a la Pista d’Estiu al municipi de #Godall.

L’activitat en qüestió, oberta i gratuïta a totes les persones joves del municipi, ha estat organitzada des de l’àrea de Joventut de l’Ajuntament De Godall i ha estat dinamitzada per l’artista i graffiter Gaser. El disseny dels murals ha estat configurat a partir de  la integració de les idees que van proposar els i les joves que hi van assistir. Aquestes recollien diversos elements característics del paisatge, de la festa local, els seus colors i de les activitats on més participa la joventut del municipi.

Aquest taller enceta el conjunt d’accions que tenen per objectiu remodelar i habilitar l’Espai Jove situat al Casal municipal. En aquest sentit, la regidoria de Joventut pretén desenvolupar un seguit d’actuacions diverses que ofereixin opcions d’oci i lleure educatiu a les persones joves de Godall alhora que els resultats de cadascuna d’aquestes tingui efectes directes en la creació d’un nou espai adequat a les necessitats i interessos d’aquest grup poblacional. Es considera que a través d’aquesta metodologia participativa on tots i totes les joves són protagonistes en el disseny i desenvolupament de les activitats, s’aconseguirà cohesionar a la joventut de la localitat i empoderar-la en la seva capacitat de decisió i transformació l’entorn.

Per aquests motius, animem a la joventut del municipi a participar en les properes activitats i assistir els divendres de a partir de les 16h a l’Espai Jove de Godall, així com a ocupar una posició protagonista en el progrés del seu propi poble.