INFORMACIÓ D'INTERÈS | INSTAL·LACIÓ COMUNITARIA DE PLAQUES SOLARS

25/09/2021

INFORMACIÓ D'INTERÈS | INSTAL·LACIÓ COMUNITARIA DE PLAQUES SOLARS

L'Ajuntament de Godall té la possibilitat de posar en marxa una instal·lació comunitària de plaques solars, subvencionada parcialment pels fons europeus del programa Next Generation. La participació en aquesta instal·lació comunitària està oberta a tot el veïnat de Godall.

Aquells veïns que participen en la comunitat, rebran la part proporcional de l'electricitat generada per les plaques (que se'ls descomptarà de la factura elèctrica), i a canvi hauran d'aportar la part proporcional de la inversió inicial que no està coberta per la subvenció i costejar les despeses de manteniment anual de la instal·lació.

La participació en una instal·lació comunitària és una opció més barata que la instal·lació de plaques en la teulada de cada casa, ja que al fer una instal·lació més gran, els preus es redueixen i, a més, hi ha la possibilitat de tindre una part del cost subvencionada pels fons europeus.

Per a poder encarregar els projectes tècnics, començar a demanar pressupostos, i preparar la petició de la subvenció, necessitem saber quants de vosaltres estaríeu interessats en unir-vos a la comunitat energètica.

Tots aquells que estigueu interessats, haureu de passar per l'Ajuntament a donar les vostres dades o omplir el següent formulari i enviar-lo al correu electrònic de l'Ajuntament (ajtgodall@gmail.com). La presentació d'aquest document només és una reserva prèvia i no genera cap compromís.

Una vegada estiguin redactats els estudis tècnics i es conegui el cost exacte de la instal·lació, es convocarà a totes les persones interessades a una reunió per a explicar els detalls concrets de com es durà a terme el projecte.