HOMENATGE A LA VELLESA | HOMENATGE A LES PERSONES DE 90 i 91 i A LA PERSONA MES GRAN DEL POBLE 99 ANYS.

28/09/2021

Degut a la pandèmia l’any 2020 no vam poder realitzar les Festes Majors, no ens vam poder seure tots junts/es per poder compartir el dinar de Germanor i Homenatge a les nostres persones grans de Godall.
Tenint en compte que aquest any la normativa de la Covid continuava dirigint les Festes dels nostres pobles, des de l’Ajuntament de Godall va creure oportú fer un reconeixement a les persones que l’any passat van fer 90 anys i les que els han fet enguany, així com a la persona més gran del poble.
D’aquesta manera l’Alcalde Alexis Albiol Roda i la Regidora de Festes Sira Villalbí Navarro els/les han fet l’entrega als seus domicilis d’un obsequi en reconeixement a tota una vida d’esforç i treball.
Les persones que han fet 90 anys són:
- Federico Cabanes Albiol
- Joaquina Margarita Fornos Lleixà
- Laura Matamoros Albiol
Les persones que han fet 91 anys són:
- Elias Ferré Cardona
- Alfredo Lleixà Panisello
- Fermin Palos Villalbí
- José Simó Ferre
- Elia Simó Roig
La persona més gran de Godall és Teresa Armengol Tomàs amb 99 anys (22/04/1922).
Ha estat un honor poder haver fet entrega d’aquests obsequis a la nostra gent gran i esperem que l’any que ve ens tornem a reunir tots junts!!