FESTES MAJORS 2021 | QUICO EL CELIO, EL NOI I EL MUT DE FERRERIES, juntament amb l'AGRUPACIÓ MUSICAL DE GODALL

09/08/2021

Continuant amb els actes emotius des de l'Ajuntament de Godall es fa un homenatge al nostre benvolgut Director de la Banda des de fa molts d'anys, FERNANDO GUARCH I BORDES.

L'alcalde Alexis Albiol Roda agraeix tota la seva trajectòria amb l'educació musical i personal de la joventut de Godall, i més que res els valors que dintre d'aquests anys els ha anat inculcant.

A continuació la gran actuació de QUICO EL CELIO, EL NOI I EL MUT DE FERRERIES, juntament amb l'AGRUPACIÓ MUSICAL DE GODALL, van posar l'estel d'or a la nit.

Tot el carrer Pompeu Fabra gaudint del més nostre, cançons i poesia de la nostra cultura, tot un plaer musical.