ESPORTS | L' Ajuntament De Godall dona l'enhorabona als jugadors i jugadores del Club de Bitlles de Godall pels premis guanyats.

19/07/2021

En el marc de la COPA MONTSIÀ ,finalitzada el 17 de juliol a Amposta, l'equip del CB.Godall format per Jordi Bernedo, Miguel Millán, J.Antonio Monfort, Juanjo Ralda i Ximo Montserrat, ha estat 3r.a només quatre punts del primer classificat(Amposta) i a dos del segon (La Galera). Així mateix el jugador del Godall; Jordi Bernedo ha quedat 1r.en la classificació individual.

Els godallencs, han finalitzat amb brotxe d'or en fer 300 i 320 punts incluint dues màximes puntuacions (90 punts de J.Antonio Monfort i Miguel Millán)

L'entrega de premis a estat a càrrec de les autoritats locals ampostines.

Enhorabona als jugadors i al club !!!!

Com sempre és una satisfacció per al poble de Godall!!

C.B. GODALL