ENTRE TOTS I TOTES ACONSEGUIREM VÈNCER

26/05/2021

ENTRE TOTS I TOTES ACONSEGUIREM VÈNCER

Ara començarem el mes de juny  i tenim més d'un any recorregut des del començament d'aquesta pandèmia.

Hem passat  junts i juntes una situació nova i complicada per a tothom que ens ha fet viure amb por, hem viscut amb  inseguretat, amb patiments econòmics i patiments d'uns pels altres: per la nostra gent més gran, per la família i amics que tenim fora del poble, i pels nostres fills i filles. Són temps molt difícils però amb el suport col·lectiu hem tirat endavant.

Ens hem adonat que mai les persones que viuen a Godall han estat tant  unides com ara, la solidaritat i el mirar els uns pels altres ha sigut la tònica general de tot aquest temps, per això l'Ajuntament de Godall, VOL DONAR LES GRÀCIES:

- A totes les persones que han estat pendents del benestar emocional i físic dels seus  veïns i veïnes de certa edat,  que tenen al costat de casa, o al seu carrer, Godall té un coixí veïnal molt potent.

- A totes les botigues, comerços i bars del poble que han ajudat a portar als domicilis de qui ho han necessitat, els seus productes.

- A les persones Administratives i de Secretaria de l'Ajuntament que han ajudat  a que les gestions  derivades de la pandèmia hagin sigut més àgils, ja sigue, sol·licitant online cites per a ser atesos al Cap de Godall. o, desde la nostra Secretaria, ajudant a tirar endavant un poble, en totes les dificultats que ha comportat l'estat canviant de totes les normatives sobre la COVID.

- Volem agrair a les entitats, grups municipals i brigada per l'ajuda en repartir material de necessitat per a la nostra població, tal com aigua o epis de protecció individual. I a totes les persones que des dels seus domicilis cosien mascaretes de roba per poder col·laborar i ajudar a tota la gent de Godall.

- El nostre agraïment també és per als pagesos i pageses, personal sanitari de Godall, i professionals del món social i educatiu, que han estat i continuen estant a les trinxeres

sense parar, gent forta que ens dona coratge i els quals tenen la nostra absoluta admiració.

- Finalment l'Ajuntament de Godall volem agrair a les empreses del nostre poble la seva col·laboració  solidària en aquest temps.

L'empresa RECUPERACIÓ TEXTIL GERMANS CALLEJON,  ha fet arribar de forma desinteressada durant tota la pandèmia i fins ara, donacions voluntàries de roba a persones grans que estant soles, o malaltes i col·lectius vulnerables que tenen necessitat i manca de recursos.

PER AIXÒ PODEM DIR BEN FORT: ENTRE TOTS I TOTES ACONSEGUIREM VÈNCER, MOLTES FELICITATS A TOTHOM!!!!