EDUCACIÓ | CANVI D’UBICACIÓ DE L'ESCOLA A GODALL

10/09/2021

EDUCACIÓ | CANVI D’UBICACIÓ DE L'ESCOLA A GODALL

Degut al mal estat de l'Escola Sant Salvador de Godall i després de diferents reunions amb la Directora de l'escola, el Departament d'Ensenyament i l'Ajuntament de Godall, Ensenyament disposa els llocs on s'ha de reubicar els nostres xiquets i xiquetes.

Davant la problemàtica afegida que ha hagut a l'escola degut a una fuita d'aigua, els llocs que facin d'aules seran la Sala de Plens, la Sala de reunions de l’Ajuntament i el Centre Cívic.

Demanem paciència a tota la població en tema d’aparcaments, i pel tema d'accés al Cap, al qual recomanem que s'accedeixi, si les persones no tenen dificultat física, per la porta del Carrer Forn.

Agrair a totes les entitats la comprensió de poder realitzar totes les reunions al Casal i poder avisar-ho a l'Ajuntament en temps per tal de no solapar horaris.

I agrair als treballadors/ores de l'Ajuntament per tot l'esforç de preparar aquest canvi.

Esperem que les obres no s’allarguen i tot torne a la normalitat en un curt termini de temps.

Ajuntament De Godall