Covid19. Principals canvis que entren en vigor a partir de 26/04/2021

26/04/2021

Covid19. Principals canvis que entren en vigor a partir de 26/04/2021

La Direcció General de Protecció Civil. Generalitat de Catalunya  Informa dels principals canvis que entren en vigor a partir de 26/04/2021:

Lliure mobilitat interna a Catalunya. Fi del confinament territorial intern. Es manté confinament perimetral de Catalunya.
Reunions de 6 persones (sense limitació a 2 bombolles)
Obertura restauració centres comercials
Supressió de la limitació a 800 m2 de superfície en els establiments comercials
50% interior equipaments i instal·lacions esportives
50% públic competicions esportives interiors
50% culte: actes religiosos / cerimònies civils
Represa activitats joc infantil (chiquiparcs) amb aforament 30% i sense restauració
Batxillerat i cicles formatius: presencialitat plena
Formació viària depenent del Servei Català de Trànsit s’ha de realitzar amb mesures i reduint presència alumnes.
Es podran celebrar presencialment congressos, convencions i activitats firals, amb l'autorització prèvia del Comitè de Direcció del Pla d'actuació del PROCICAT de l'esdeveniment en concret, un cop emès informe favorable de l'ajuntament corresponent i sempre que es duguin a terme en un recinte firal i l'organització de l'activitat disposi d'un pla de contingència i prevenció de la COVID-19 amb mesures que respectin les previstes al corresponent pla sectorial aprovat pel Comitè Tècnic del Pla PROCICAT.

Direcció General de Protecció Civil. Generalitat de Catalunya