CLEAN UP CHALLENGE MONTSIÀ

07/06/2021

CLEAN UP CHALLENGE MONTSIÀ

CLEAN UP CHALLENGE MONTSIÀ | Farà unes setmanes que l' Ajuntament De Godall es va adherir a la  campanya "Catalunya Cleanup Challenge", dins d'aquest marc, l'Ajuntament De Godall, conjuntament amb la Tècnica de Joventut  i la Monitora (Olivia Cardona Juan) van organitzar una recollida de brossa pels carrers del poble i el seu entorn.

Hi van participar  xiquets, xiquetes i joves  amb la voluntat de conscienciar la ciutadania de la immensa quantitat de residus que hi ha al nostre entorn.

Aquesta acció mediambiental pretén transmetre a la societat la importància de fomentar accions sostenibles per reduir els residus i canviar el comportament quotidià de la ciutadania, l'educació i el civisme són les màximes vies per això.

Tenim uns horaris de Deixalleria Municipal i també un Servei de Recollida de Voluminosos la ciutadania ha de poder utilitzar tots els recursos que tenim disponibles.

En breu l'Ajuntament De Godall promourà noves iniciatives per tal de conscienciar la població de la responsabilitat del reciclatge i de no embrutar.

EL MILLOR RESIDU ÉS EL QUE NO ES GENERA