CIVISME | ACTUACIONS DE L'Ajuntament De Godall ENVERS CONDUCTES INCÍVIQUES

06/10/2021

CIVISME | ACTUACIONS DE L'Ajuntament De Godall ENVERS CONDUCTES INCÍVIQUES

L'Equip de Govern ha realitzat un ventall d'actuacions per treballar l'incivisme a Godall, aquestes actuacions són:

Dintre del Consell Escolar de l'Escola Sant Salvador, es fa una proposta de poder treballar el respecte en general, als espais públics i mobiliari urbà.

Realització d'un Projecte de Joventut que té com a objectiu reutilitzar un tros del Casal Municipal, i fer un espai de trobada de jocs i tallers per evitar que el jovent estigue tantes hores pels carrers.

Comunicació amb el veïnat, amb pares i mares, amb recursos externs com poden ser Serveis Socials.

Col.laboració amb el Consell Comarcal del Montsià amb el Projecte #Diàlegs per la #Convivència, creant un espai on el veïnat va poder expressar les demandes o propostes de millora de la convivència.
Instal.lació de càmares als espais públics.

Visibilització dels d'anys i actes incívics a les xarxes.

Reunions amb els Mossos d'Esquadra per la part de sancions i per la part de mediació.

L'Ajuntament De Godall fa arribar la factura dels danys realitzats quan es pugui donar el cas.

Ajuntament De Godall