BASES REGULADORES DE LA CAMPANYA "NADAL AL COMERÇ LOCAL"

11/12/2020

BASES REGULADORES DE LA CAMPANYA "NADAL AL COMERÇ LOCAL"

La Diputació de Tarragona ha concedit una subvenció extraordinària a l'Ajuntament de Godall, a través de la línia d'accions de foment de la reactivació ocupacional i econòmica, destinada a promoure la creació d'ocupació i la generació d'activitat econòmica després de l'afectació que ha provocat la crisi sanitària de la Covid-19.

La present campanya s'estima el mitjà idoni per a fomentar el consum de proximitat en aquesta època de l'any, i contribuir així a la reactivació econòmica de les PIME del municipi.

La Llei General de Subvencions estableix com a requisit imprescindible per a l'atorgament de subvencions que, amb caràcter previ, s'aprovin les bases reguladores de la concessió, que han de respectar els requisits i condicions establerts en la Llei.

Per això, en ús de les competències que la Llei reconeix al Ple de la Corporació, s'aproven les presents bases reguladores:

Primer. Objecte de la subvenció.

La present subvenció té com a finalitat promoure l'activitat econòmica del municipi, incentivant el consum en les empreses adherides a la campanya. Pot adherir-se a la campanya qualsevol PIME comercial o de serveis del municipi de Godall. L'adhesió no té cap cost per a les empreses interessades.

La campanya consistirà en el lliurament de vals-descompte a totes aquelles persones que acreditin haver realitzat un determinat volum de compres en els establiments adherits a la campanya en els deu dies anteriors a l'obtenció del val-descompte.

Aquests vals-descompte es podran utilitzar en qualsevol dels establiments adherits a la campanya, durant la vigència de la campanya "Nadal al comerç local", en compres superiors a deu euros.

Segon. Requisits que ha de complir el beneficiari de la subvenció i manera d'acreditar-los.

Excepcionalment, degut a la naturalesa de la subvenció, s'exceptua als beneficiaris del compliment dels requisits enumerats en l'article 13 de la Llei General de Subvencions.

Únicament caldrà acreditar la realització del volum de compres que dóna dret a l'obtenció del val-descompte, mitjançant l'aportació de tiquets o qualsevol altre justificant de compra vàlid. No s'acceptarà la presentació de tiquets relatius a la compra de tabac, begudes alcohòliques o altres substàncies que poden generar dependència prevista a la Llei 20/1985.

Tercer. Quantia de la subvenció.

Cada val-descompte tindrà un valor de deu euros i per a obtenir-lo caldrà aportar tiquets o justificants de compra, dels establiments adherits a la campanya, per valor de cinquanta euros.

Quart. Compatibilitat.

La participació en la present campanya és compatible amb l'obtenció de qualsevol altra subvenció, procedent tant d'ens públics com privats, nacionals o internacionals.

Cinquè. Convocatòria.

L'import global màxim destinat a la campanya és de 2.500 euros, amb càrrec a l'aplicació pressupostària 430.47200 del pressupost de despeses de l'Ajuntament de Godall. En cas de disposar de recursos suficients, l'Alcaldia podrà ampliar la quantia total màxima destinada a la campanya. Els vals-descompte es lliuraran a totes les persones que compleixin els requisits establerts en les presents bases, per ordre d'arribada, fins a esgotar els fons destinats a la campanya, amb un màxim d'un val per persona. No obstant, l'Alcaldia podrà eliminar aquesta última restricció en funció de l'evolució de la campanya.

Sisè. Terminis i forma de justificació del compliment de la finalitat i l'aplicació dels fons.

Els establiments adherits, en el termini establert per l'Alcaldia, hauran de presentar a l'Ajuntament els vals-descompte recaptats durant l'execució de la campanya. L'Ajuntament ingressarà als establiments adherits l'import de deu euros per cada val descompte presentat.

Setè. Obligacions de difusió del caràcter públic dels fons que financen l'activitat.

Els establiments adherits, en la seva publicitat comercial, faran constar que la campanya ha estat finançada per l'Ajuntament de Godall i la Diputació de Tarragona. Així mateix, l'Ajuntament podrà fer difusió de les empreses adherides a la campanya en les seves accions promocionals.