ALERTA PER ONADA DE CALOR | Activat el pla INFOCAT en fase d'ALERTA davant l'elevat perill d'incendis forestals

12/08/2021

L’Ajuntament de Godall comunica que a partir d'avui i fins el cap de setmana, s'ha activat el pla INFOCAT en fase d'ALERTA davant l'elevat perill d'incendis forestals que poden afectar bona part del país i sobretot el nord de TE: Terra Alta i Ribera d'Ebre.

Els municipis afectats per l'activació també del Pla Alfa nivell 3 per perill extrem d'incendis forestals són: Flix, la Palma d'Ebre, Riba-roja d'Ebre, Batea, Caseres, la Fatarella, la Pobla de Massaluca i Vilalba dels Arcs.

Aquest risc tan elevat d'incendi forestal també ha suposat l'activació del PROCICAT en fase d'ALERTA per onada de calor. Aquest avís s'allargarà fins dissabte. Com a recomanació, tingueu previsió de llocs frescos o sales amb aire condicionat en cas que sigui necessari el seu ús i es tingui especial vigilància de les persones majors de 75 anys sense suport familiar o sense recursos; persones amb discapacitats físiques o psíquiques i limitacions de mobilitat; persones que hagin de romandre o fer activitat física a l'aire lliure (incloses les activitats laborals) i persones amb malalties cròniques.

Així doncs, us demanem que extremeu les precaucions, feu arribar els avisos de prevenció pertinents a la ciutadania pels mitjans habituals i vigileu, en la mesura que pugueu, si apareixen columnes de fum al vostre terme o veïns.