ACTIVITAT | DIÀLEGS PER LA CONVIVÈNCIA: COM VOLEM VIURE ALS NOSTRES POBLES?

10/09/2021

ACTIVITAT | DIÀLEGS PER LA CONVIVÈNCIA: COM VOLEM VIURE ALS NOSTRES POBLES?

DIÀLEGS PER LA  CONVIVÈNCIA

El passat dimarts 7 de Setembre al Casal Municipal de Godall, es va donar per finalitzat els cicles de trobades entre Tècniques del Consell Comarcal del Montsià, Ajuntaments i veïnat de tota la comarca.

Al juliol de l'any passat al mercat municipal i mitjançant uns panells es van recollir diferents opinions sobre quin tipus de convivència tenim a Godall.

Aquest passat dimarts, les Tècniques del Consell Comarcal ens van fer el retorn de conclusions sobre aquest recull, gràcies a aquests projectes als pobles es creen espais de reflexió sobre com ens agradaria viure.

L'Ajuntament de Godall continua estant obert a suggeriments i  informació en aquest sentit i tot el veïnat pot fer ús de les fulles d,instància que disposem a secretaria.

Gràcies per la vostra participació!!